onsdag 26 september 2007

Låt hönsen sova

Åh, det är snart lite Bögjävlaråterträff på gång. Jag har dragit till Berlin för ledighet, tyskstudier och lite kul. Plugget börjar inte förrän på måndag, så just nu är allt mest lugn och ro. Men Petter, nu när vi är i samma stad. Är det inte dags att vi kommer varandra riktigt nära. Sitter uppe och dricker te och pratar om livet. Öppna upp och blotta våra innersta rum, våra största rädslor? Är det inte dags Petter? Och våga inte försöka ignorera mina samtal. Jag har dig förkryssad som favorit på Gayromeo så jag ser direkt när du sitter inne och fluktar på håriga tyskar (i e alltid).
(Låt hönsen sova är en bok av Bengt Martin. Jag tycker att han är skitbra på titlar. Min favorit är fortfarande Förnedringen).

1 kommentar:

Petter sa...

jag har dig här i en hel månad.. du kommer ångra det här bittert!